Arhīvs
26. Aprîlis, 2024. Alīna, Sandris, Rūsiņš, Geraldine
Pāru kaujas
rezultâti

Āzija sponsorus nezaudē

Ekonomiskās sprukās nokļuvušie sponsori Eiropā un ASV apsver iespēju piebremzēt līdzdalību golfā, vai pat izbeigt sadarbību, taču pavisam cita situācija ir Āzijā. Jauni un perspektīvi tirgi kompānijām ir pievilcīgi, tādēļ lielākas rūpes rada problēmas atrast kalendārā vietu jauniem turnīriem, saka PGA Āzijas tūres boss Kyi Hla Han.

„Piemēram, tāda kompānija kā „Omega” saka, ka Eiropā ir jau nostabilizējies tirgus, kur viņi neredz nepieciešamību aktīvi virzīt savus produktus,” skaidroja Kyi Hla. „Tas pats ir ar autoražotājiem un bankām ASV un Eiropā. Tie ir jau stabili tirgi, kur var apcirpt mārketinga izdevumus, un neko daudz nezaudēt no zīmola publicitātes, jo tā pozīcijas jau tāpat ir itin stabilas”.

Turpretim tik jaunā tirgū kā Āzijā visām kompānijām ir nepieciešams uzsvars uz reklāmu, aktīvu sava zīmola virzīšanu un biznesa identitātes pozicionēšanu. Tādēļ Kyi Hla neizbrīna Āzijas tūres uzplaukums pasaulei sarežģītajā ekonomikas klimatā.

„Pat globālās finanšu krīzes apstākļos uzņēmumi izjūt Āzijas izaugsmi un augošos tirgus, tādēļ tie nevar atkāpties, jo ekonomikas potenciāls ir tik milzīgs, ka, domājot par nākotni, nevar atteikties. Viņi redz, cik daudz dod Āzijas tūre,” klāstīja Kyi Hla.

Globālā mērogā bankas un autoražotāji ir tradicionāli lielākie golfa sponsori, taču tieši šīs nozares visvairāk ietekmējusi ekonomikas lejupslīde. Sagaidāms, ka prēmiju naudas ASV PGA un LPGA tūrēs labākajā gadījumā nesaruks.

PGA Āzijas tūre nākamgad būs pārstāvēta vismaz 11 valstīs, tajā skaitā Ķīnā, Indijā, Kambodžā un  Indonēzijā. Āzijā plānoti 33 turnīri ar 42 miljonu dolāru prēmiju fondu. Vēl pirms četriem gadiem tūrē bija 22 turnīri ar 12 miljoniem dolāru balvām.

Pēdējās izmaiņas , 03.12.2008.

Komentāri[]
 
Dienas foto



Golfs.lv jautā

Pēc "Jūrmala Golf Club & Hotel" nākamais laukums Latvijā taps

Piecu gadu laikā
5-10 gados
Ne tik pārskatāmā nākotnē