Tiger Woods arī jaunajā gadā turpina ievākt ražu no pērn un aizpērn sētā. Par 13 gadus ilgušās sadarbības ar pasaulslaveno golferi pārtraukšanu paziņoja žurnāls "Golf Digest", kas līdz šim bija 14 "Major" titulu īpašnieka otrais ilglaicīgākais atbalstītājs.
Kopš publiskās vētras Woods privātajā dzīvē "Golf Digest" kļuva par piekto sponsoru, kas nolēma pielikt sadarbībai punktu. Woods savos rakstiņos žurnāla lasītājiem deva dažādus padomus, taču februāra numurā būs lasāms viņa pēdējais garadarbs.
Abas puses pauda gandarījumu par līdzšinējo sadarbību, taču skaidri ļāva noprast, ka tā nav tikai īslaicīga šķiršanās. Pagājušā gadā februārī privātās dzīves skandāla pašā plaukumā Woods apturēja savu padomu publicēšanu, taču atsāka rakstīt septembrī.
Skandāla dēļ Woods no sponsoru saraksta līdz šim zaudēja arī "Gatorade" AT&T, "Accenture" un "Gillette". Visilglaicīgākais sponsors izrādījies "Nike", kura uzticību seksa skandāls un Woods šķiršanās no sievas nespēja sagraut.
Nedaudz saulaināku pabalējušā zīmola nākotni šogad padarījis vienīgi "Augusta National Golf Club" lēmums pirmo reizi "US Masters" laukumu iekļaut ar Woods vārdu saistītajā "EA Sports" videospēlē, kas nāks klajā martā.