Jau pavasarī Tiger Woods pamēģināja ar pašķidru bārdiņu ieviest savā tēlā skarbāku noti, taču jaunajā sezonā viņš bez jebkādiem sirdsapziņas pārmetumiem varēs skūšanās piederumus ieslēgt atvilktnē, jo ar kompāniju "Procter & Gamble" saistītais ''Gillette'' zīmols reklāmas līgumu ar golferi nepagarinās.
Līdzšinējais līgums noslēdzas 31. decembrī, un "Gillette" uz nākamo gadu pārskatīs savu mārketinga stratēģiju, izbeidzot sadarbību arī ar slaveno Francijas futbolistu Thierry Henry.
Pēc skandāliem privātajā dzīvē, kam sekoja laulības šķiršana, Woods zaudēja reklāmas līgumus arī ar dzērienu ražotāju "Gatorade", telekomunikāciju gigantu AT&T un konsultāciju firmu "Accenture". Vairāki citi sponsori kā ''Nike'' un ''EA Sports'' sadarbību gan nolēmuši turpināt.
Woods, Henry un Šveices tenisists Roger Federer bija slavenību trijotne, ar ko ''Gillette'' 2007.gadā uzsāka vispasaules reklāmas kampaņu.