Arhīvs
21. Novembris, 2024. Zeltīte, Jona, Jonass, Mirte, Andis
Pāru kaujas
rezultâti

Woods bez skuvekļiem

Jau pavasarī Tiger Woods pamēģināja ar pašķidru bārdiņu ieviest savā tēlā skarbāku noti, taču jaunajā sezonā viņš bez jebkādiem sirdsapziņas pārmetumiem varēs skūšanās piederumus ieslēgt atvilktnē, jo ar kompāniju "Procter & Gamble" saistītais ''Gillette'' zīmols reklāmas līgumu ar golferi nepagarinās.

Līdzšinējais līgums noslēdzas 31. decembrī, un "Gillette" uz nākamo gadu pārskatīs savu mārketinga stratēģiju, izbeidzot sadarbību arī ar slaveno Francijas futbolistu Thierry Henry.

Pēc skandāliem privātajā dzīvē, kam sekoja laulības šķiršana, Woods zaudēja reklāmas līgumus arī ar dzērienu ražotāju "Gatorade", telekomunikāciju gigantu AT&T un konsultāciju firmu "Accenture". Vairāki citi sponsori kā ''Nike'' un ''EA Sports'' sadarbību gan nolēmuši turpināt.

Woods, Henry un Šveices tenisists Roger Federer bija slavenību trijotne, ar ko ''Gillette'' 2007.gadā uzsāka vispasaules reklāmas kampaņu.

Pēdējās izmaiņas , 27.12.2010.

Komentāri[]
 
Dienas foto



Golfs.lv jautā

Pēc "Jūrmala Golf Club & Hotel" nākamais laukums Latvijā taps

Piecu gadu laikā
5-10 gados
Ne tik pārskatāmā nākotnē