Tāpat kā pirms gada sezonas pirmais turnīrs notiks "Ozo Golf Club", kur jau tradicionāli paredzēti gada prestižākie turnīri LMT Latvijas amatieru čempionāts un "Rietumu bankas Latvian Open". Mainoties lietām ekonomikā, mainās partneru iespējas, taču nebūt ne vienmēr golfam par sliktu. "Ozo" laukumā gaidāmi arī vairāki turnīri, ko atbalstīs jaunpienācēji Latvijas golfā.
Golfam atgūstot olimpisko statusu, ne vienam vien potenciālam sponsoram parādījies vēl viens nopietns un pozitīvs arguments. Līdz ar to jūnija beigās "Ozo Golf Club" savu turnīru atbalstīs "Coca Cola", kas ir viens no olimpiskās kustības senākajiem sponsoriem.
Golfa labvēļiem pievienojies arī "Nexum Insurance Technologies", kas specializējas apdrošināšanas risinājumu izstrādē un ieviešanā. "Nexum Insurance Technologies Open" dalībniekus "Ozo" laukumā uzņems jau maija vidū.
Savukārt LMT uzticīgi atbalstīs jūlija sākumā gaidāmo nacionālo amatieru čempionātu, bet par "Latvian Open" gādās "Rietumu banka". Kamēr "Swedbank" risina savas problēmas, tikmēr citi izmanto iespējas pozicionēt sevi turnīrā ar īsti starptautisku skanējumu.
Arī golfa tūrismā "Ozo Golf Club" šogad kritumu neparedz. Spriežot pēc jau rezervētajiem spēles laikiem, globālā ekonomikas krīze citvalstu golferu skaitu drīzāk ir palielinājusi, nevis samazinājusi, pastāstīja "Ozo Golf Club" direktors Armands Puče.
Turklāt "airBaltic" arvien izplešoties Eiropas debesīs, skandināviem un somiem Rīga kļūst arvien tuvāka. Tādēļ jo īpaši pavasarī vienkāršāk ir stundas laikā nonākt Latvijā un pāris dienas uzspēlēt golfu, nevis ieplānot garāku dienvidu braucienu uz Spāniju vai Turciju.
Līdz šim "Ozo Golf Club" lielākā daļa spēlētāju ir bijuši tūristi no Skandināvijas un ziemeļu valstīm, taču Puče sagaida, ka proporcijas pamazām izlīdzināsies, pieaugot vietējo golferu skaitam. Katram golferim ar spēli iepazīstinot savus draugus un paziņas, papildinājums pašreizējās rindās būs neizbēgams.