Arhīvs
28. Decembris, 2024. Jonatāns, Inga, Ingeborga, Ivita, Irvita
Pāru kaujas
rezultâti

Naudīgi līgumi tikai labākajiem

Jauna gada sākums bieži ir atskaites punkts golfa aprīkojuma ražotāju un tūres profesionāļu jaunas sadarbības izsludināšanai. 2018.gads nav izņēmums, tomēr acīmredzams ir fakts, ka kopumā naudas straumes kļūt pieticīgākas, un tikai pašu lutinātāko golferu ienākumi pieaugs.

Dustin Johnson un Jordan Spieth par reklāmas līgumiem gadā saņem vairāk nekā 10 miljonus dolāru, taču rangā zemāk ierindotiem tūres spēlētājiem, kas pirms gadiem sešiem vai septiņiem varēja rēķināties ar 400 000 dolāriem sezonā, pašlaik piedāvā vairs tikai 150 000 dolāru, vēstīja TSN. 

Piemēram, "TaylorMade" rūp noturēt savu lielo sešinieku - Johnson, Jason Day, Jon Rahm, Rory McIlroy, Justin Rose un Tiger Woods, bet no citiem spēlētājiem ražotājs pamazām atbrīvojas. 

Savukārt "Callaway" ir piesaistījis vairāk golferu, taču ar pieticīgākiem līgumiem nekā vēl nesenos laikos. Slavenākais 'pārbēdzējs' ir Sergio Garcia, kurš pēc vairāk nekā desmit gadu ilgas sadarbības šķīrās no "TaylorMade". Pērnā gada nogalē Garcia ļāva noprast, ka nejūtas iederīgs "TaylorMade" vareno sitēju kompānijā. 

"Callaway" komandai pievienojās vēl vairāki golferi, kas iepriekš bija citu kompāniju sabiedrotie, tostarp par PGA tūres debitantu atzītais Xander Schauffle, kura somā iepriekš bija "TaylorMade" nūjas.

Kustība notika arī pretējā virzienā - "Callaway" pārtrauca sadarbību ar Patrick Reed, kam pagaidām jauna līguma ar nūju sponsoru nav, tiesa, viņš ir vienojies ar "Nike" par apģērba reklāmu. Nūju līguma nav arī Jason Dufner, kurš Čempionu turnīrā spēlēja beisbola kluba Toronto "Blue Jays" cepurē.

Nūju ražotāji ļauj noprast, ka arvien vairāk spēlētāju varētu palikt bez iespaidīgiem līgumiem, jo tam nav pietiekamu finanšu līdzekļu. 

Pēdējās izmaiņas , 17.01.2018.

Komentāri[]
 
Dienas foto



Golfs.lv jautā

Pēc "Jūrmala Golf Club & Hotel" nākamais laukums Latvijā taps

Piecu gadu laikā
5-10 gados
Ne tik pārskatāmā nākotnē