Arhīvs
20. Aprîlis, 2024. Mirta, Ziedīte, Amula
Pāru kaujas
rezultâti

"Viesturu" pro shop jaunā dzīve

Spēlētāji "Viesturos" noteikti ir pamanījuši izmaiņas pro shop, kur piedāvājums ir kļuvis ievērojami plašāks, un parādījušies arī iepriekš ne tik aktīvi tirgoti zīmoli. Izrādās, ka tas ir igauņu ekspansijas rezultāts, un pro shop nesīs "GolfLife" vārdu. Visplašākā izvēle veikalā būs "Cleveland" un "Adidas" piekritējiem.

"GolfLife" īpašnieks Juri Titus par sadarbības partneri Latvijā ir izvēlējies "Viesturu" pro Valdi Liepiņu, kurš par visām pārmaiņām stāstīja golfs.lv.

No bumbām aktīvi tiks piedāvātas "Srixon". Pēc aktīvas reklāmas kampaņas pasaules vadošajos golfa medijos "Srixon" sola konkurēt ar pašu "Titleist". "Srixon" atbalsta igauni Paul Pohi, kurš, nospēlējot zem PAR, nesen uzvarēja "Domenikss/Mercedes Open". Iespējams, kas līdzīgs varētu notikt arī Latvijā, tiesa pagaidām vairāk var cerēt, ka "Srixon" atbalsts izpaudīsies apgādāšanā ar bumbiņām.

Nūju un somu sadaļā būs plaša "Cleveland" ražojumu izvēle. Draiveri un vudi tiek solīti gan dažādu modeļu, gan individuālām vēlmēm atbilstošiem galvas leņķa parametriem. Vēl "Cleveland" sevi piesaka kā tirgus līderis labāko vedžu izgatavošanā. Būs arī "Never Compromise" puteri, kas šogad no pārējā "Cleveland" nūju klāsta ir nodalīti kā atsevišķs zīmols. No somām vairāk tiks piedāvāti "Cleveland" ražojumi.

"Cleveland" ir nopietnāks inventārs, kas vairāk noderēs tiem golferiem, kuri vismaz ar vienu nūju komplektu jau ir izspēlējuši, un vēlas atrast ko jaunu un sev piemērotu. "Cleveland" uzskata, ka arī viņiem ir lētās sērijas, taču jārēķinās, ka šāds komplekts maksās ap 600 latiem. Iesācējam šādi tēriņi nebūt nav nepieciešami.

Apavu un apģērbu piedāvājumā dominēs "Adidas". Varēs dabūt arī šīs kompānijas atzara "Taylor Made" nūjas un citu inventāru. Tiesa Liepiņš šaubās, vai "Taylor Made" gūs lielu atsaucību jūtamās cenu atšķirības dēļ. Salīdzinājumā ar "Cleveland" draiveri "Taylor Made" ražojums maksā par aptuveni 100 latiem dārgāk, taču sevi var mierināt ar domu, ka tādējādi tiek atbalstīta LPGA spēlējošā Natālija Gulbe.

Apģērbu sadaļā ir paredzēts pilns garderobes klāsts - krekli, bikses, šorti, vēja un lietus jakas un kostīmi. Sūdzībām par kvalitāti nebūšot pamata, jo golfa apģērba līnijās ir izmantoti tehnoloģiski moderni materiāli.

"GolfLife" veikals jau iepriekš darbojās Tallinā, un liela daļa pirkumu aizceļoja pāri jūrai uz Somiju. Cenas "Viesturu" pro shop sola uzturēt tādas pat kā pie ziemeļu kaimiņiem. Tie, kuri tur ir bijuši, saka, ka cenas ir sakarīgas, sprieda Liepiņš. Igauņiem "GolfLife" piedāvā arī ar golfu saistītus pakalpojumus, piemēram, ceļojumus, taču mūsu pusē tas pagaidām ir tālākas nākotnes jautājums.

Golfa kurpes, kas pieejamas no 6,5 līdz 15 izmēram, atkarībā no modeļa veikalā maksā ap 60 līdz 100 latu. Modeļu skaits iesniedzas otrajā desmitā. Liepiņš cer, ka ilgi gaidītais siltums beidzot ļaus ieinteresēt kungus un dāmas par visdažādākajiem vasaras sezonas apģērbiem.

Neraugoties uz jaunu īpašnieku, pro shop "Viesturos" saglabās līdzšinējās saistības un piedāvās 10 procentu atlaidi "Viesturu" kluba biedriem, kuri pēc Liepiņa novērojumiem līdz šim bija vieni no aktīvākajiem pircējiem. Turpināsies arī lietotu nūju aprite, tiesa šajā jomā būs izmaiņas. Vairs nedarbosies klasiskais komisijas veikala princips. Vecās nūjas pro shop klientam palīdzēs pārdot vienīgi tad, ja tiks pirkts jauns inventārs. Arī tad tas nenozīmēs atlaidi no jauno nūju cenas, bet gan palīdzību veco nūju realizēšanā.

Jaunajā "GolfLife" dažādu iekārojamu lietu kļūs arvien vairāk, un pilns sortiments veikalā būs vasaras vidū, solīja Liepiņš.

Pēdējās izmaiņas , 23.05.2005.

Komentāri[]
 
Dienas foto



Golfs.lv jautā

Pēc "Jūrmala Golf Club & Hotel" nākamais laukums Latvijā taps

Piecu gadu laikā
5-10 gados
Ne tik pārskatāmā nākotnē