Arhīvs
24. Aprîlis, 2024. Visvaldis, Visvaris, Ritvaldis, Nameda
Pāru kaujas
rezultâti

Gads bez uzplaukuma

Ja laikaposms kopš 2008.gada Eiropas un tuvējo reģionu golfa industrijā tika raksturots kā krīzes laiks, un 2011.gads iezīmēja zināmu atlabšanu, tad KPMG par 2012.gadu apkopotie dati liecina, ka nopietnu pārbaudījumu laiks vēl nav beidzies.

Vairāk nekā trešdaļa golfa objektu 2012.gadā piedzīvoja ienākumu kritumu, turpretim 2011.gadā šāda tendence bija tikai 20% gadījumu.

Arvien vissmagāk klājas Austrumeiropas golfa laukumiem, turpretim labākos finanšu panākumus guvuši objekti Tuvajos Austrumos. Lai rastu situācijas risinājumu, 90% aptaujas dalībnieku ieviesa īpašus risinājumus, tostarp divas trešdaļas apcirpa izmaksas, bet vairāk nekā trešdaļa samazināja darbinieku skaitu.

Vairāk nekā puse aptaujāto laukumu palielināja green fee (visbiežāk par 5-10%) un biedru gada maksas (līdz 5%). Pirmoreiz kopš KPMG sāka golfa industrijas aptaujas, katra septītā laukuma īpašnieki apsvēra iespēju savu objektu pārdot. Gandrīz pusē laukumu samazinājies izspēlēto raundu skaits.

Austrumeiropā biznesa veiktspēja kā viduvēja novērtēta pusē laukumu, pa 17% kā vāja un ļoti vāja, bet 16% kā laba. Praktiski trijās proporcionāli vienādās daļās ir laukumi, kas strādā ar peļņu, rada zaudējumus, un spēj savilkt kopā galus. Salīdzinājumam Ziemeļeiropā ar peļņu 2011.gadā strādāja 73% laukumu.

Sarežģītajos apstākļos golfa laukumi cenšas ieviest dažādas jaunas idejas, lai veicinātu pārdošanas apjomus. Gan apvienojot golfu un gastronomiju, gan radot dažādus ģimenes piedāvājumus, lojalitātes programmas un negolferu iesaistīšanas aktivitātes.

Apskatā tika iekļauti Eiropas, Tuvo Austrumu un Āfrikas golfa laukumi. Austrumeiropu pētījumā pārstāvēja Polija, Čehija, Slovākija un Igaunija. 

Pēdējās izmaiņas , 28.11.2013.

Komentāri[]
 
Dienas foto



Golfs.lv jautā

Pēc "Jūrmala Golf Club & Hotel" nākamais laukums Latvijā taps

Piecu gadu laikā
5-10 gados
Ne tik pārskatāmā nākotnē