Arhīvs
20. Jūnijs, 2019. Rasma, Rasa, Maira, Imula
Mežpils Līgo
rezultāti


      

Jaunajos tirgos

KPMG organizētajā diskusijā par attīstību pasaulē jaunajos golfa tirgos piedalījās dažādu reģionu speciālisti, tostarp Salienas golfa direktors Edward Charnock kā Baltijas situācijas pazinējs. Iepazīstinot ar vietējā golfa tirgū notiekošo, Charnock arī pastāstīja par Salienas turpmāko plānoto attīstību.

Līdzko apstākļi ļaus, nākamgad Salienā plāno sākt pārbūvi, lai laukumu pārveidotu pēc Jack Nicklaus golfa dizaina kompānijas projekta. Nicklaus zīmols izvēlēts apzināti, lai veicinātu ārzemju golferu uzticēšanos labi zināmiem kvalitātes standartiem, un līdz ar to veicinātu lielāku interesi izmantot laukuma pakalpojumus, stāstīja Charnock.

Pēc pārbūves Saliena plāno vienlīdz plaši orientēties gan uz kluba biedru piesaistīšanu, gan golfa tūristiem, lai padarītu laukumu pieejamu pēc iespējas vairāk spēlēt gribētājiem. Charnock visai optimistiski novērtēja Latvijas atgūšanos pēc krīzes trieciena, kā arī viņš uzskata, ka Rīga un Jūrmala ir gana pievilcīga vieta tūristiem un biznesa ceļotājiem, lai golfa projekts varētu veiksmīgi darboties.

Salienas golfa direktors gan piebilda, ka tikai labs un rūpīgi sagatavots projekts spēj nodrošināt nepieciešamās finanses. Līdz ar īpašnieka maiņu Salienai arī top jauns ap golfa laukumu paredzētās apbūves zonas struktūrplāns.

Līdzās Charnock sarunā piedalījās golfa projektu vadītāji no Mozambikas un Kataras, kā arī kompānijas "Troon Golf", kas ir golfa laukumu un projektu operators daudzviet pasaulē. "Troon Golf" uzskata, ka arī citas valstis var sekot veiksmīgajam Tucijas paraugam, no jauna golfa tirgus kļūstot par stabilu vērtību, kas piedāvā kvalitatīvus golfa pakalpojumus par saprātīgu cenu.

KPMG sarunas iespējams noskatīties arī video.
1.daļa
2.daļa

Pēdējās izmaiņas , 19.12.2012.

Komentāri[0]
 
Dienas foto



Golfs.lv jautā

Pēc "Jūrmala Golf Club & Hotel" nākamais laukums Latvijā taps

Piecu gadu laikā
5-10 gados
Ne tik pārskatāmā nākotnē