Arhīvs
25. Aprîlis, 2024. Līksma, Bārbala, Marks, Markus
Pāru kaujas
rezultâti

Golferi maksā dārgi

Kopš Tiger Woods no jauna ūnikuma ir kļuvis par ierastu brīnumu, pasaulē arvien sarūk golfa reitingi televīzijā. Uz citu sporta veidu fona golfs tā masu citadelē ASV nemaz neizskatās tik labi, tomēr analītiķi uzsver, ka golferi ir īpaša auditorija, ko reklāmdevēji jo īpaši ir iekārojuši.

 

Bijušais CBS televīzijas sporta daļas direktors Neal Pilson skaidro, ka golferi reklāmdevējiem ir zelta vērtē, jo ir labi izglītoti un ar pienācīgiem ienākumiem, no kuriem tie pietiekami lielu daļu ir gatavi tērēt iepriekš neparedzētiem mērķiem. Reklamēties golfā izmaksā dārgi mērķauditorijas vērtības dēļ, saka Pilson, kurš pašlaik ir sabiedrisko attiecību kompānijas „Pilson Communications” prezidents.

 

Tātad arī relatīvi neliels TV skatītāju skaits netraucē reklāmdevējiem būt apmierinātiem ar klātbūtni golfa turnīros.

 

Reklāmdevēju interešu dēļ ASV PGA tūres kalendārā gada nogales turpmāk varētu kļūt tukšākas. Liela daļa reklāmdevēju ir golfa inventāra ražotāji, kas zina, ka otrajā pusgadā spēlētāju interese par jauniem pirkumiem ir ievērojami zemāka.

 

Atsevišķa pozīcija ir Woods spēlēšana vai nespēlēšana kādā turnīrā. Tomēr kopējo tendenci tas nemaina, jo pēdējos piecos gados TV skatītāju skaits rūk gan turnīriem ar pasaules rangu līderi, gan bez viņa. Atšķiras tikai bāzes skaitļi. „Tiger” turnīros pēdējos četros gados vidējais TV skatītāju skaits ir sarucis aptuveni par 10 procentiem līdz 5,3 miljoniem. Aptuveni tāds pat kritums ir turnīriem bez Woods, televīzijas skatītāju skaitam samazinoties vidēji līdz trīs miljoniem.

 

Izeja tiek saskatīta tādā pieejā, ka sezonas nogalē arvien vairāk PGA turnīru Amerikā rādīs tikai maksas kabeļtelevīzijā.

 

Pēdējās izmaiņas , 20.12.2005.

Komentāri[]
 
Dienas foto



Golfs.lv jautā

Pēc "Jūrmala Golf Club & Hotel" nākamais laukums Latvijā taps

Piecu gadu laikā
5-10 gados
Ne tik pārskatāmā nākotnē