Arhīvs
28. Marts, 2024. Gunta, Ginta, Gunda
Pāru kaujas
rezultâti

Autoražotāju sausiņu diēta

Ne vienu vien pasaulē slavenu golfa turnīru uztur autoražotāju nauda, taču šībrīža ekonomikas apstākļos sponsoru finansējuma iepriekš varenās straumes pārvēršas izžūstošās gultnēs. Automašīnu pārdošanas kritums īpaši nelabvēlīgi ietekmējis ASV autobūves gigantus, kas radikāli pārskata tēriņus arī golfā.

Trīs lielākie ASV autoražotāji „General Motors”, „Ford” un „Chrysler” prasa valsts palīdzību, lai spētu noturēties uz ceļa. Īpaši plaši līdz šim golfā bija izvērsies „General Motors”, lielākoties ar „Buick” zīmolu, ASV PGA tūrē atbalstot „Buick Open” un „Buick Invitational”. Abi turnīri gan saglabāja vietu 2009. gada kalendārā, un sponsoru līgums par to rīkošanu ir spēkā vēl 2010. gadā.

Taču turnīra atstāšana kalendārā vēl nenozīmē, ka viss būs tāpat kā senāk. Piemēram, „Buick Invitational” vairs nebūs pilnīgi nekādu izklaides pasākumu dīleriem un citiem lūgtajiem viesiem, jo visi izdevumi šajā sadaļā ir nogriezti uz nulli.

Ik gadu miljoniem dolāru golfā tērē BMW, tomēr tirgus izaicinājumu priekšā arī bavāriešiem nākas padomāt par nākotni. Ja Eiropā un ASV slavenākie BMW turnīri ir saglabāti, tad nevar nepamanīt, ka 2009. gada kalendārā nav „BMW Asia Open”, kas tika iekļauts vienlaicīgi Eiropas un Āzijas tūrēs.

Līdz zemākajam līmenim pēdējos 13 gados noslīdot „Toyota” peļņai, japāņu autoražotājs apņēmies pārskatīt sponsorēšanas tēriņus. „Toyota” tērē miljoniem dolāru „Lexus” kausa izcīņai, kurā tiekas Āzijas un Pārējās pasaules dāmu komandas, taču LPGA tūrē šaubās, vai pēc pašreizējās vienošanās termiņa beigām līgums vairs tiks pagarināts.

Arī pasaules rangā trešais golferis Phil Mickelson paredz, ka autoražotāju nedienas būs jūtamas ļoti drīz, jo šī industrija PGA ir plaši pārstāvēta. Tajā pat laikā no golfa autoražotāji neatsakās, arvien uzskatot to par sev ļoti piemērotu reklāmas vidi.

Pēdējās izmaiņas , 20.11.2008.

Komentāri[]
 
Dienas foto



Golfs.lv jautā

Pēc "Jūrmala Golf Club & Hotel" nākamais laukums Latvijā taps

Piecu gadu laikā
5-10 gados
Ne tik pārskatāmā nākotnē