Arhīvs
25. Aprîlis, 2024. Līksma, Bārbala, Marks, Markus
Pāru kaujas
rezultâti

Pārmaiņas Mediju klubā

Līdzīgi kā citus gadus arī šosezon turpinās funkcionēt Mediju golfa klubs, taču tā darbība vairāk nekā iepriekš būs pakļauta laukumu interesēm, lai veiktu galveno uzdevumu piesaistīt jaunus spēlētājus, un veicinātu golfa popularitāti. Mediju klubs nepretendēs uz klasiska kluba statusu, bet gan acīmredzot būs integrēts golfa klubā "Viesturi". Mediju klubs būtībā ir tehniski konsultatīva institūcija, kas darbosies izvirzītu mērķu sasniegšanā, atzina Mediju kluba prezidents Kristians Rozenvalds.

Tiekoties ar "Viesturu" un "Ozo Golf" vadību, kļuva skaidrs acīmredzamais, ka laukumi nav ieinteresēti piedāvāt kādas papildu iespējas, lai pašlaik jau spēlējošie žurnālisti ar atvieglotiem noteikumiem veicinātu paši savu meistarības kāpumu, stāstīja Rozenvalds.

Lai lielāku skaitu mediju ieinteresētu par golfu, atvērtāka kļūs Mediju līga, kur potenciālo jaunpienācēju labad tiks pārveidots un saīsināts turnīru formāts. Tajā pašā laikā būs radīti apstākļi, lai visi jau nopietnāku interesi par golfu izrādījušie žurnālisti oficiāli iestātos Mediju klubā, kas sadarbībā ar "Viesturiem" iekasēs arī gada dalības maksu.

Ja tiks panākta vienošanās par abpusēji pieņemamiem noteikumiem, Mediju klubs kļūs par "Viesturu" kluba kolektīvo biedru, iegūstot gan iespējas, gan pienākumus.

Šķiet, ka golfu spēlējošie mediju pārstāvji abu laukumu pārstāvjiem būs noderīgi arī pirms lielākajiem un nozīmīgākajiem turnīriem, to rīkotājiem cerot uz plašāku publicitāti. Tādās reizēs spēles iemaņas apguvušie žurnālisti būs kā dzīvs piemērs citiem saviem kolēģiem, lai pierādītu, ka golfs ir pieejama un normāla nodarbe ne tikai veciem aristokrātiem.

Tādējādi atšķirībā no iepriekšējām sezonām Mediju kluba kalendārs būs vairāk atkarīgs no laukumu un LGF plāniem. Piedalīties Mediju turnīros varēs jebkurš žurnālists, bet ieskaitē iekļaus tikai reģistrētu kluba biedru rezultātus. Izņēmums būs tikai tradicionālā Mediju kausa izcīņa, kas kļūs par sava veida "Mediju Open".

Pašreizējā situācijā veidojas stabils pamats laukumu sadarbībai ar medijiem, jo beidzot visas puses ir skaidri apjautušas, ko tās vēlas, ko var piedāvāt, un ko var saņemt, atzina Rozenvalds.

Pēdējās izmaiņas , 25.03.2004.

Komentāri[]
 
Dienas foto



Golfs.lv jautā

Pēc "Jūrmala Golf Club & Hotel" nākamais laukums Latvijā taps

Piecu gadu laikā
5-10 gados
Ne tik pārskatāmā nākotnē